فرماندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه زمینه برگزاری انتخابات الکترونیک دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه درباره برگزاری انتخابات الکترونیک در حوزه انتخاباتی شهرستان کرمانشاه گفت : تاکنون وزارت کشور این موضوع را تعیین تکلیف و ابلاغ نکرده است.

او گفت : برگزاری انتخابات الکترونیک در ۱۴۰ حوزه انتخاباتی که در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت تمام الکترونیک برگزار شد برنامه ریزی شده است.

فرماندار کرمانشاه گفت: بر این اساس تنها شهرستان‌های جوانرود، اسلام آبادغرب و کنگاور شامل شرایط برگزاری انتخابات الکترونیک می‌شوند.

رنجبر با بیان اینکه هیچ مشکلی برای اجرای انتخابات الکترونیک در سطح شهرستان وجود ندارد، گفت: ابزار و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک از سوی وزارت کشور تامین می‌شود.

او افزود: از مدت‌ها قبل جلسات ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه در قالب کمیته کاری فعال شده و برای برگزاری انتخابات مقدمات امور فراهم شده است.

رنجبر با بیان اینکه ۹ کمیته در ستاد انتخابات شهرستان فعال هستند، گفت: این کمیته‌ها شامل کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی، کمیته امنیت، کمیته پشتیبانی، کمیته فناوری اطلاعات کمیته استعلامات و حراست و ... هستند .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری انتخابات الکترونیک

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.