سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: از بیش از ۴۰ دانش آموز و فرهنگی این ناحیه در اختتامیه جشنواره استانی نوجوان سالم تجلیل شد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره برگزاری اختتامیه جشنواره استانی نوجوان سالم، گفت: بیش از ۴۰ دانش آموز و فرهنگی این ناحیه در بخش‌های مختلف جشنواره استانی نوجوان سالم حائز رتبه‌های برتر شدند.

او با بیان اینکه دانش آموزان و فرهنگیان ناحیه یک اهواز همه ساله در این جشنواره درخشیده اند بیان داشت: این جشنواره باهدف پیشگیری ازگرایش به اعتیاد و مصرف دخانیات و کنترل خشونت برگزارمی شود.

نیسی گمراوی اظهار کرد: در این جشنواره، دانش آموزان با زبان قلم و هنر پیام‌های آموزشی خود را در بخش آسیب‌ها به تصویر می‌کشند.

این مقام مسئول ادامه داد: اجرای جشنواره نوجوان سالم نقش مهمی در پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش آموزان دارد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره را سفیران پیشگیری دانست و افزود: آگاهی بخشی در زمینه رفتار‌های پرخطر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره استانی نوجوان سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار