رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور با پیگیری چند دیدار شهر‌های مختلف کشور پیگیری شد.

پیروزی سخت شاگردان شاهین طبع در مشهد/ شکست دور از انتظار ذوب آهن در خانهبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر بسکتبال شاهد برگزاری چند دیدار در شهر‌های مختلف کشور بود. این بازی‌ها همگی از ساعت ۱۶ آغاز شد.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در یک بازی خارج از خانه موفق شد به راحتی از سد شهرداری قزوین بگذرد و با نتیجه ۸۵-۶۲ برنده باشد تا به آمار ۳ برد در ۳ بازی برسد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در یک بازی که پیش بینی نمی‌شد تا به این اندازه حساس و دیدنی شود به مصاف آویژه صنعت پارسای مشهد رفت و در پایان یک بازی نزدیک که در دقایقی کاملا برابر بود. شاگردان شاهین طبع توانستند با نتیجه ۸۷ - ۸۳ مقابل این تیم در مشهد به پیروزی برسند و به سومین برد متوالی خود دست یابند.

شیمیدر قم در خانه با مس کرمان بازی کرد و همان طور که پیش بینی می‌شد در پایان برنده این بازی بود. شاگردان اسلامی با نتیجه ۸۸ - ۶۳ بازی را بردند تا به آمار ۲ برد و یک باخت تا به اینجای کار برسند.

پتروشیمی بندر امام هم در بازی آسان موفق شد با نتیجه ۸۹ - ۵۱ از سد رعد پدافند هوایی شهرکرد بگذرد و تیم بسکتبال توفازقان آذر شهر توانست با درخشش آمایو بازیکن خارجی که بیش از ۲۰ امتیاز گرفت با نتیجه ۷۷ - ۷۴ از سد ذوب آهن در اصفهان گذشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار