همتی گفت: واحدهای صنعتی بورسی، در مهرماه نسبت به شهریور ماه ۱.۸ درصد رشد مثبت داشته اند.

واحدهای صنعتی بورسی در مهرماه ۱.۸درصد رشد داشتندبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همتی در پست اینستاگرامی خود نوشت: عصر امروز در ادامه نشست های دوره ای با روسای اتاق های سه گانه بازرگانی، تعاون و اصناف، همراه همکارانم، میهمان اتاق تعاون بودیم. نکات قابل ذکر از جلسه:

به دلیل جلسات کارشناسی مداوم بین بانک مرکزی و بخش غیردولتی (اتاق های سه گانه)، در ماه های گذشته، حجم مواردی که مطرح شد، به حداقل خود رسیده بود، که موجب خوشحالی و امیدواری بود.

هر سه اتاق در مورد تاثیر مثبت و تعیین کننده سیاست ها و اقدامات بانک مرکزی در اعاده ثبات اقتصادی بازارها و تلاش هایش برای رونق تولید، تاکید داشتند.


بیشتر بخوانید: ثبات نسبی بازار ارز تداوم خواهد داشت


اعلام کردم از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد دلار برای واردات تامین کرده ایم. از نقش بخش غیردولتی در نیل به این نتیجه، در شرایط سخت تحریمی قدردانی کردم.

همچنین اعلام کردم، رشد واحدهای صنعتی  بورسی که ۵۰ درصد صنایع را تشکیل می دهند، در ادامه روند ماه قبل، در مهرماه نیز نسبت به شهریور ماه ۱.۸ درصد رشد مثبت داشته اند، که به علت هم راستا بودن با روند کل صنعت، می تواند موید تداوم رشد غیرنفتی کشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار