مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: برای راه اندازی کافه کتاب در پارک‌های اهواز نیازمند حمایت شهرداری هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: آنچه برای ما و دیگر نهاد‌های فرهنگی به ویژه اداره کل کتابخانه‌های عمومی اهمیت دارد تربیت کودک و نوجوان کتابخوان و ارزش آفرین با مهارت‌های مثبت است.

او افزود: این فرصتی را برای راهیابی کتاب به خانواده‌ها فراهم می‌کند تا خانواده‌ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

کیانی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همپای اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در هفته کتاب و در قالب شعار مشترک «حال خوش خواندن» فعالیت‌های خود را در عرصه کتاب و کتابخوانی دنبال می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ادامه داد: براساس تقویم زمانی که در اختیار مراکز کانون در سراسر استان قرار دادیم هفته کتاب و کتابخوانی به شکل مفصل گرامی داشته می‌شود.

این مقام مسئول با بیان این که توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه برای فرهنگ مهم است، اظهار داشت: هرچه زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه عمق بیشتری پیدا کند و محتوای بیشتری را تحت پوشش قرار دهند جامعه سالم تری خواهیم داشت و کودکان و نوجوانان و جوانان ما از خطر آسیب‌های اجتماعی دورتر خواهند شد.

وحید کیانی بیان کرد: امیدوارم فرصتی ایجاد شود که شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در پارک‌ها اقدام کند و بتوانیم در پارک‌ها شاهد ظهور و بروز کافه کتاب‌ها هم باشیم.

او افزود: از این طریق بیشتر به مردم و اهالی دانایی و معرفت نزدیک می‌شویم و آینده جامعه در گروی همین رفتار‌های عمیق فرهنگی است.

انتهای پیام/گ

لزوم حمایت شهرداری برای ترویج کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.