قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: لالوویچ پاسخ نامه شخصی من در مورد دریافت مدال طلای المپیک لندن را داد و نحوه اعطای آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیل قاسمی دارنده مدال نقره جهان و المپیک با بیان این مطلب افزود: پس از اعلام خبر اعطای مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به من، خبری از مراجع بین المللی، در خصوص چگونگی پس گرفتن مدال برنز و اهدای مدال طلا نشد و متاسفانه پیگیری‌ها را هم که در داخل کشور انجام دادم بی جواب ماند. به همین دلیل مجبور شدم خودم بطور مستقیم با اتحادیه جهانی کشتی مکاتبه کنم.


بیشتر بخوانید:فرنگی کاران ایران در جام جهانی تهران معرفی شدند


وی تصریح کرد: چند روزپیش به عنوان یکی از قهرمانان این رشته و عضو کمیسیون ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی، مستقیماً طی نامه‌ای به نناد لالوویچ، از ایشان درخواست کردم که نحوه دریافت مدال طلای المپیک لندن را، به من اعلام کنند.

قاسمی خاطر نشان کرد: خیلی زود پاسخ دریافت کردم که این موضوع در حال گذراندن مراحل حقوقی و اداری اش هست، و پس از اتمام این مراحل، نحوه دریافت مدال طلا، به من اعلام می‌شود.

گفتنی است اوایل مردادماه سال جاری اتحادیه جهانی کشتی به صورت رسمی اعلام کرد با مثبت شدن دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی، مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن به کمیل قاسمی خواهد رسید.


بیشتر بخوانید:سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان معرفی شد


انتهای پیام/

مکاتبه کمیل قاسمی با رئیس اتحادیه جهانی کشتی برای دریافت مدال طلای المپیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار