مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای پارسال تا پایان شهریور امسال، ۹۹ مورد مسکن روستایی برای مددجویان استان تکمیل و ۱۰۵ مورد هم احداث شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابوالفضل خاکباز مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تکمیل و احداث ۲۰۴ واحد مسکن روستایی از ابتدای پارسال تا پایان شهریورماه امسال گفت: برای اجرای این طرح بالغ بر ۲۰میلیارد و ۶۶۱ میلیون تومان هزینه شده است.

خاکباز مسکن اضافه کرد: در این مدت حدود ۶۰ درصد خدمات مسکن در مناطق محروم و ۴۰ درصد هم در سایر مناطق روستایی که محرومیت کمتری دارند و همچنین در مناطق شهری اجرایی شده است.

او خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد و همچنین تاکید و برنامه ریزی مدیریت استان به سمتی حرکت می‌کند که در صورت تحقق تعهدات سایر دستگاه ها، تا پایان شهریور ۱۳۹۹ خانواده دارای یتیم بدون مسکن و تا پایان سال ۱۳۹۹ خانوار مددجوی سه نفره و بالاتر فاقد مسکن در استان قزوین نخواهیم داشت.

خاکباز تصریح کرد: هزینه مسکن‌های ساخته و تعمیر شده از اعتبارات دولت، صدقات و زکات، کمک‌های مبتنی بر نیاز (کمک‌های مردمی)، ارائه تسهیلات از صندوق امداد ولایت و آورده مددجویان تأمین شده است.

او یادآورشد: در کنار ارائه خدمت تعمیر و احداث مسکن شهری و روستایی، پرداخت اجاره‌بها به مستاجران تحت حمایت نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین سرپناه مناسب برای مددجویان است.

انتهای پیام/ک

۹۹ مورد مسکن روستایی برای مددجویان استان تکمیل و ۱۰۵ مورد هم احداث شده است

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار