رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : محور فیروزآباد با وقوع ۶۲ حادثه رانندگی از ابتدای سال جاری تا نیمه آبان ماه، پر حادثه‌ترین نقطه استان بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری" رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : در سوانح رانندگی رخ داده محور فیروزآباد طی مدت زمان یاد شده ۱۰ نفر جان خود را از دست داده و ۸۷ نفر نیز زخمی شده اند.

او گفت : افراد جان باخته سوانح رانندگی این محور در ۴ حادثه رانندگی شدید که همگی به صورت رخ به رخ بوده به دیار باقی شتافته اند که نتیجه ارتکاب تخلف سبقت غیرمجاز از سوی رانندگان بوده است.

حیدری افزود: از مجموع تصادفات رخ داده در محور فیروزآباد، ۳۱ حادثه به صورت واژگونی، ۲۵ حادثه به صورت برخورد دو خودرو و ۶ حادثه به صورت برخورد وسیله با عابرپیاده به وقوع پیوسته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: کارشناسی‌های فنی نشان می‌دهد محور‌های بخش فیروزآباد دچار کمبود شدید تابلو‌ها و علایم عمودی و خط کشی‌ها و علایم افقی هستند به نحوی که بخش‌های سبقت ممنوع نه به وسیله تابلو و نه به وسیله خط کشی، قابل تشخیص نیستند و این موضوع رانندگان را دچار مشکل کرده است.

او گفت: یکی از فاکتور‌های جاده ایمن نصب تابلو‌ها و علایم هشدار دهنده است به گونه‌ای که خطرات مسیر را به رانندگان نشان دهد.

حیدری در پایان از استقرار تیم‌های پلیس راه در محور فیروزآباد خبر داد و گفت: خودروی رانندگان متخلف که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد .

انتهای پیام/د

پرحادثه‌ترین نقطه استان

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.