تابش: آپشن قرارداد ۶ بازیکن ۵۰ میلیارد و برابر با کل بودجه تیم ما است/ نمایندگان مجلس به فحاشی‌ها ورود کردند

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی کاذب است چرا به طور حتم جدول رده بندی دچار تغییرات می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه همایش بین المللی فوتبال کلینیک درباره وضعیت جسمانی امیرقلعه نویی اظهار کرد: قلعه نویی آنفولانزا شدید گرفته بود، به همین علت او نتوانست در تمرینات حاضر شود و بازیکنان هم تمرین نکردند و به خانه هایشان رفتند. به هر حال قلعه نویی نمی‌توانست در این جلسه حضور یابد و پیگیر احوالش روز گذشته بودم. البته قلعه نویی بیان کرد بهتر شده و آماده حضور در تمرینات است.

تابش: جایگاه تیم ها در جدول رده بندی کاذب است/ آپشن های 6 بازیکن یک تیم 50 میلیارد تومان برآورد شد/ نمایندگان مجلس به  فحاشی ها ورود کردند

تابش درباره وضعیت تیم سپاهان گفت: وضعیت تیم بد نیست و هنوز ۱۰ بازی سپری شده و جایگاه تیم‌ها در جدول رده بندی کاذب است. طور حتم جدول رده بندی دچار تغییرات می‌شود. ما همه تلاش خود را می‌کنیم که جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کنیم، اما سایر تیم‌ها هم خوب هستند. آن‌ها به دنبال صدرنشینی در لیگ برتر هستند.


 بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - تراکتور صفر/ شاگردان قلعه نویی با اقتدار در صدر ماندند/ دنیزلی در باخت هت‌تریک کرد


مدیرعامل سپاهان درباره بازی هفته آینده این تیم برابر استقلال بیان کرد: استقلال تیم خوب و جوانی محسوب می‌شود. ما در درجه اول قصد داریم یک بازی تماشاگر پسند ارائه بدهیم. همچنین برای هر ۲ تیم امتیاز کامل این بازی اهمیت دارد و تلاش خود را می‌کنیم که پیروز این بازی شویم.

آپشن‌های ۶ بازیکن به اندازه کل بودجه ما است

تابش درباره اظهاراتش مبنی بر اینکه آپشن‌های ۶ بازیکن لیگ برتری به اندازه بودجه سپاهان است، گفت: من بدون مقدمه این موضوع را طرح نکردم و از من سئوال کردند که کالدرون گفته بازی‌ها مهندسی شده است و تیم متمول اصفهانی را نام برده بود. من در جواب کالدرون گفتم که اگر ما ثروتمند هستیم شما بیشتر از ما ثروتمند هستید و در یک برنامه تلویزیونی اعلام شد که آپشن‌های ۶ بازیکن یک تیم حدود ۵۰ میلیارد تومان است و به طور کلی بودجه ما همین قدر است. ما ۸۰ تیم داریم، اما برخی از باشگاه‌ها فقط یک تیم فوتبال دارند.

مدیرعامل سپاهان درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه یک مربی از مهندسی نتایج صحبت می‌کند و با وجود اظهارات ناروا جریمه نمی‌شود، گفت: من نمی‌دانم و دوست هم ندارم درباره باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. به طور حتم قلعه نویی به کمیته اخلاق می‌رود و پاسخ می‌دهد و کالدرون سرمربی پرسپولیس هم گفته بود بازی‌ها مهندسی شده است.

او درباره اینکه تیم استقلال برای ریکاوری زمان اندکی جهت بازی با سپاهان دارد، تصریح کرد: این موضوعات توهم است، چون حواشی در کنار تیم ما نیست و برخی از افراد حاشیه ایجاد می‌کنند.

تابش: جایگاه تیم ها در جدول رده بندی کاذب است/ آپشن های 6 بازیکن یک تیم 50 میلیارد تومان برآورد شد/ نمایندگان مجلس به  فحاشی ها ورود کردند

 سعید آقایی با ما قرارداد دارد 

تابش درباره اینکه هواداران خواستار تمدید قرارداد سعید آقایی شدند و برنامه‌ای برای جذب بازیکن در نیم فصل دارید، گفت: سعید آقایی سال آینده با ما قرارداد دارد و بازیکنان ما قرارداد کوتاه مدت ندارند. بازیکنان زیر ۲۳ سال ۳ سال قرارداد دارند و بالای ۲۵ سال هم قرارداشان ۲ - ۳ سال است. قرارداد بازیکنان ما یک ساله نیست و کی روش استنلی هم قراردادش ۲ ساله است.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه مبلغ قرارداد کی روش استنلی چقدر است، گفت: مبلغ قراردادش خیلی معقول است و از رقم قرارداد سال گذشته شان هم پایین‌تر است.

تیم ملی ایران با اختلاف ۲ گل برنده می‌شود

او درباره بازی تیم ملی ایران و عراق بیان کرد: به نظر بازی حساسی است و آرزو می‌کنم که تیم ایران برنده این بازی شود. همچنین برگزار نشدن این بازی در عراق به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان است. پیش بینی می‌کنم تیم ملی فوتبال کشورمان با اختلاف ۲ گل پیروز می‌شود.

تابش درباره اینکه چرا برخی از مسئولان استان اصفهان به علت فحاشی‌ها از قلعه نویی حمایت نکردند، گفت: شاید برخی از بازیکنان ما در جریان نیستند، اما همه مسئولان و نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به این موضوع ورود کردند و از قلعه نویی حمایت کردند.


بیشتر بخوانید: فتاحی: نورافکن شایستگی حضور در تیم ملی بزرگسال دارد/ سناریوی فحاشی به قلعه نویی شکل گرفته است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار