سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی با اجرای اولین نمایش امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، زمزم، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این جشنواره با نمایش "هئوروتات" به عنوان اولین اجرا، امروز ۲۲ آبان در سالن گلبانگ بیرجند به روی صحنه رفت.

او افزود: این جشنواره از ۲۲ تا ۲۴ آبان در سالن گلبانگ و تماشاخانه‌های پروفسور کامیابی و استاد عبدالهی با اجرای ۸ نمایش به روی صحنه میرود.

زمزم گفت: شهرستان‌های بیرجند، قاین، نهبندان و فردوس حاضرین در این جشنواره هستند.

 معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: امروز ساعت ۱۵:۳۰ اجرای " زیر سایه‌ی نارنج" به کارگردانی حسین یوسفی در محل پلاتو پروفسور کامیابی مسک و ساعت ۱۸ "زخمه‌ی تار " به کارگردانی امان اله احراری در محل سالن گلبانگ به روی صحنه می‌روند.

او به اجرا‌های روز پنجشنبه ۲۳ آبان اشاره کرد و گفت: تئاتر "راز آسباد ها" (خدای کفشدوزک) ساعت ۱۱:۳۰ در محل سالن گلبانگ، " سینوس‌های چرکی" به کارگردانی "مجید ابراهیمی " از فردوس ساعت ۱۵:۳۰ و " زبان اصلی" به کارگردانی سمیه مودی ساعت ۱۸در سالن گلبانگ، اجرا خواهند داشت.

زمزم افزود: جمعه ۲۴ آبان نیز دو اثر " هبوط" به کارگردانی هیوا ناصریان از شهرستان قائن ساعت ۹ و "آبراکادابرا" کاری از میثم صدرا ساعت ۱۱:۳۰ به روی صحنه خواهند رفت.

اختتامیه جشنواره ۲۴ آبان، ساعت ۱۸ در محل آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ایثار واقع در سجادشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

آغاز سیزدهمین جشنواره تئاتر خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.