مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان از نظارت و پایش مستمر بازار از سوی بازرسان در استان خبر داد.

 نعمت‌الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برای همکاری یک سال بازاریان به همراه همکاران اداره، دستگاه‌های نظارتی، اتاق اصناف و سازمان صمت به  بازار سطح شهر آمادیم و از بازاریان و اصناف تشکر و تقدیر کردیم.

او افزود: از کسانی که در درج قیمت، صدور فاکتور، رعایت سود قانونی و رعایت حقوق مشتریان به ما کمک کردند تقدیر به عمل آمد و امیدواریم  که این روش ادامه داشته باشد و نظارت‌های مستمر اداره کل تعزیرات بر بازار باعث حفظ حقوق مصرف کننده شود و هم باعث رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار شود.

بیرانوند بیان داشت: هدف از این کار فرهنگ سازی و همراهی دستگاه‌های کاشف، ناظر، ظابط و رسیدگی کننده تعزیرات حکومت با اصناف بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان تصریح کرد: این کار پیشگیرانه است تا از بروز تخلفات جلوگیری شود همان طور که برای تشکر از افراد قانونمند به بازار آمدیم در صورت بروز تخلف قطعا رسیدگی قاطعی خواهیم داشت.

این مقام مسئول گفت: نظارت و کنترول قیمت‌ها به طور روزانه و مستمر از سوی دستگاه‌های مربوطه که وظیفه کنترل رسد و پایش را دارند انجام می‌شود و پرونده‌های که تشکیل می‌گردد برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/م

کنترول بازار از سوی تعزیرات حکومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.