رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز کمینه دمای هوای زاهدان برای نخستین بار در ۸ ماه اخیر به ۳ درجه سلسیوس زیر صفر رسید.

دمای زاهدان به منفی ۳ درجه سلسیوس رسیدمحمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  سرمای امروز در نتیجه تقویت جریانات شمالی و ریزش هوای سرد از عرض بالاتر روی داده است.

او  خاطرنشان کرد: دمای زابل نیز امروز به کمترین مقدار خود در هشت ماه اخیر رسید و برای نخستین بار در سال جاری به حدود ۳.۵ درجه سلسیوس رسید.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز در ارتفاعات مرزی جنوب شرق استان و شرق دریای عمان، بارش پراکنده، رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

دیانتی افزود: از روز شنبه، آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری خواهد بود و تا اواسط هفته آینده تغییر دمایی محسوسی نخواهیم داشت و سرمای هوا تداوم دارد.

او  ادامه داد: از اواخر وقت جمعه تا اوایل هفته آینده در شمال استان وزش باد متوسط و در نوار شرقی با شدت کمتر رخ خواهد داد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش دیگری به شرایط جوی جنوب استان اشاره کرد و گفت: امروز آسمان سواحل استان صاف تا کمی ابری است که در شرق دریای عمان احتمال رگبار پراکنده باران، رعد و برق، وزش تندباد موقتی وجود دارد.

انتهای پیام/ع

کاهش دما در زاهدان 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار