کشف بیش ۵ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در مهران/توقیف سواری سمند ال ایکس با ۵۶ میلیون ریال خلافی

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم آبان ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش ۵ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در مهران/

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهم‌ترین حوادث امروز بیست و سوم آبان ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش ۵ هزار قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از کشف ۵ هزار و ۵۹۶ قلم مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت شهباز بیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر فروش مواد خوراکی و نوشیدنی‌های تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه‌های پایانه مرزی مهران، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود:پس از ورود ماموران پلیس به این فروشگاه و بررسی موضوع مشخص شد فردی سود جو و فرصت طلب اقدام به فروش اجناس غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از جمله نوشیدنی‌های رانی، دوغ، نوشابه و ... می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد:متهم در بازجویی‌های اولیه پلیس به محل انبار اصلی مواد خورکی تاریخ مصرف گذشته در یکی از محله‌های شهر مهران معترف و پس از بررسی ماموران پلیس از محل دپوی این کالا‌ها تعداد ۴ هزار و ۴۶۴ عدد رانی،۶۴۰ عدد آبلیموی مارک دست چین،۶۶ بطری دوغ،۶۰ عدد شیره خرما و اقلامی دیگر تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه ارزش این کالا‌ها توسط کارشناسان بیش از ۵۰۰ میلیون ریالی تعیین شده است، بیان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ شهباز بیگی با بیان اینکه تمامی اجناس غیر مجاز از این محل‌ها جمع آوری شده است از شهروندان خواست:با توجه به اهمیت ویژه‌ای سلامت غذایی در زندگی، هر گونه مورد مشکوک و مشابه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

توقیف سواری سمند ال ایکس با ۵۶ میلیون ریال خلافی

رئیس پلیس راه استان ایلام از توقیف یک دستگاه سواری سمند ال ایکس به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز و جرائم رانندگی پرداخت نشده با ۵۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:ماموران گشت پلیس راه ایلام-کرمانشاه در حین گشت زنی در محور قلندرشاهد ارتکاب تخلفات مخاطره آمیز یکدستگاه سواری سمند بوده که پس از متوقف آن به منظور اعمال قانون، بررسی مدارک و استعلام از سامانه اجرائیات متوجه عدم پرداخت جرائم رانندگی آن شده که به همین دلیل وسیله نقلیه توقیف و روانه پارکینگ شد.

او افزود: در استعلامی که ماموران از این خودرو متخلف گرفتند، مشخص شد که دارای ۵۶ میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام در پایان به رانندگان توصیه کرد: با توجه به اینکه جاده‌های استان ایلام کوهستانی و پر پیچ وخم هستند باید با صبر و حوصله بدور از ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی کنند، تا بتوانیم در راستای پیشگیری از حوادث و سوانح جاده‌ای گامی به سوی فرهنگ ایمنی ترافیک برداریم.

 

جمع آوری ۴۳ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه پاکسازی تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های شهر ایلام همچنان در دستور کار می‌باشد، گفت:در آبان ماه امسال ۴۳ معتاد و خرده فروش مواد فروش جمع آوری و دستگیر شدند.

سرهنگقدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت:در راستای پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و همچنین پاسخ به مطالبات شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط یگان‌های اجرایی شهرستان اجراء شد.

او افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مراجع قضائی در آبان ماه امسال ۴۳ معتاد و مواد فروش دستگیر و مقدار قابل توجهی مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ حیدری زاد اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و از هموطنان عزیز برای داشتن جامعه‌ای سالم، پلیس را همراهی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر اینکه طرح مذکور مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفته است، ادامه داد:شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.