تیم‌های بسکتبال نیروی زمینی تهران و پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدارشان در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی تهران در دومین بازی که امروز به میزبانی تالار ازادی برگزار شد به مصاف هم رفتند. نیروزی زمینی پیش از این بازی تنها یک برد داشت و والایش هم به عنوان یک مدعی در ۳ دیدار قبلی برنده شده بود.

کوارتر نخست

بازی همان طور که انتظار می‌رفت بسیار جذاب و دیدنی آغاز شد و نخستین سب د برای تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران بود در ادامه بازیکنان پالایش نفت نمایش بهتری داشتند و بازی را کنترل کردند و توانستند از حریفشان هم پیشی بگیرند. روند امتیاز گیری آن‌ها ادامه پیا کرد و نتیجه ۱۴ - ۸ به سود پالایش نفت آبادان بود که سرمربی نیروی زمینی درخواست وقت استراحت داشت.

پس از آن بازیکنان نیروی زمینی بهتر شدند، اما این روند ادامه دار نبود و در پایان این تیم بسکتبال پالایش بود که موفق شد با نتیجه ۲۳ - ۱۳ برنده بازی شود.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم نزدیک‌تر دنبال شد و این تیمم نیروی زمینی بود که موفق شد نخستین امتیاز را بگیرد. آن‌ها در ادامه کار هم موفق بودند و توانستند به روند خوبشان ادامه دهند، اما ستاره‌های نماینده آبادان سرانجام بازی را به تساوی کشیدند و در ادامه هم توانستند با نتیجه ۱۲ - ۹ برنده کوارتر دوم باشند تا بازی در پایان نیمه نخست با نتیجه ۳۵ -۲۲ به سود پالایش نفت ابادان به وایان برسد.


بیشتر بخوانید: پیروزی شیمیدر با درخشش جمشیدی / شکست نزدیک بندری‌ها در خانه


کوارتر سوم

نخستین امتیاز برای نیروزی زمینی به دست آمد، اما درا دامه بازی برای پالایش نفت ابادان بود. بازی در ادامه پایاپای دنبال شد و ۲ تیم کاملا برابر بودند. نیروزی زمینی در ادامه تلاش کرد تا برنده این کوارتر باشد ُ شاگردان ایزد پناه عملکرد خوبی هم داشتند و توانستند در پایان یک بازی نزدیک و البته حساس در این کوارتر ۱۶- ۱۵ برنده باشند.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم هم حساس و نزدیک بود شاگردان ایزد پناه تلاش زیادی می‌کردند، اما شاگردان سامری با حملات دقیق‌تر و با برنامه‌تر و ههمچنین ضربات بهتر بازهم به سادگی امتیاز می‌گرفتند جدال ۲ تیم در ثابنه‌های پایانی حساس‌تر هم شده بود در مهایت با نتیجه ۷۴-۵۴ به سود پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.