تفرقه یکی از شگرد‌های دشمن برای رسیدن به هدفشان است

رئیس دیوان عالی کشور: ایجاد وحدت بین فرق اسلامی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم ، رئیس دیوان عالی کشور امشب در جشن عید وحدت که در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، ضمن تبریک این هفته گفت: تفرقه یکی از شگرد‌های دشمنان برای رسیدن به مقاصد شومشان است که خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بصیر و هوشیار از همان ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته اند به اسلام و مسلمانان ضربه و خدشه‌ای وارد کنند.

او با بیان اینکه کینه دشمن به خصوص آمریکایی‌ها و اسرائیل از جمهوری اسلامی ایران بیشتر است افزود: دلیل این همه کینه توزی به خاطر بصیرت افزایی و روشنگری کشور مقدس جمهوری اسلامی در بین سایر کشورهاست که روز به روز هم بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم دشمن شناسی و وحدت بین جوامع اسلامی را تنها راه فائق آمدن بر توطئه‌های دشمنان دانست.

رئیس دیوان عالی کشور همچنین در جمع مردم اهل سنت و تشیع بیرجند در مسجد امام حسین این شهر، به دستاورد‌های سفر سه روزه خود به خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در سفر‌های استانی که داریم از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم و حوزه‌های قضایی استان‌ها آشنا می‌شویم که در صورت نیاز به مسئولان قضایی تذکر داده می‌شود.

او خراسان جنوبی را در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از استان‌های نمونه و موفق عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم همچنین خطاب به مسئولان و کارکنان دولتی هم گفت: برخی نارضایتی‌ها از ادارات، مردم را کلافه کرده است که مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به این موضوع مهم بیشتر توجه و دقت داشته باشند.

او در پایان مراسم امشب از نزدیک با مردم دیدار و برای رفع مشکلات قضایی آن‌ها قول پیگیری داد.

انتهای پیام/ک

ایجاد وحدت بین فرق اسلامی از اهداف اصلی نظام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار