امروز همزمان با ۱۷ ربیع الاول؛

آذربایجان غربی در سالروز میلاد حضرت محمد (ص) غرق شادی شد

آذربایجان غربی در سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و میلاد فرخنده موسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) غرق سرور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،آیین های ویژه میلاد فرخنده خاتم پیامبران حضرت محمد (ص) فخر کاینات و حضرت امام جعفر صادق (ع) طی دیشب و صبح امروز  در سطح مصلاها، مساجد، حسینیه ها و تکایای شهرها و بخش های مختلف آذربایجان غربی با شرکت گسترده اقشار مختلف مردم، مسوولان و شخصیت های فرهنگی و مذهبی استان برگزار شد.

به مناسبت هفدهم ربیع الاول میادین، معابر، خیابانها و مساجد و حسینیه ها در شهرهای مختلف آذربایجان غربی تزیین شده و چراغانی است و مجالس جشن و شادمانی نیز در مناطق مختلف استان برپا شده است.

توزیع شیرینی و شربت برای خودروهای عبوری در جلوی برخی از مساجد و حسینیه ها، آذین بندی کوچه ها و خیابان های سطح شهر به همراه برگزاری آیین های مولودی خوانی در تعدادی از مساجد از جمله اقداماتی است که به همت جوانان در سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع) برگزار می شود.

در آیین هایی که به یمن این روز مبارک در سطح مساجد شهرهای مختلف آذربایجان غربی برگزار شده شخصیت های مذهبی و روحانی استان در خصوص ابعاد مختلف شخصیت خاتم پیامبران و امام ششم شیعیان جهان سخنرانی کرده و شاعران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در وصف حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/م

 

جشن و شادی در سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی (ص)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.