چهارمین جلسه کارگاه آموزشی قوانین وکاربرد‌های پهپاد، برای محیط بانان و کارشناسان محیط زیست کرمانشاه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی کاربرد‌های پهپاد با حضور ۳۲ نفر از محیط بانانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کارگاه آموزشی کاربردها، اصول ایمنی و مقررات پهپاد ویژه ۳۲ نفر از محیط بانان و کارشناسان با حضور با حضور مدرسان در دانشگاه رازی برگزار شد.

یاوری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه آموزش کار با پهپاد‌های غیرنظامی برای محیط بانان گفت: در این دوره آموزش‌های پرواز و همچنین جزئیات بیشتر کار با این پهپاد‌ها برای محیط بانان آموزش داده شد.

او افزود: در این جلسه محیط بانان بصورت عملی نحوه کار با این پهپاد‌ها را تجربه و نکات‌های مختلف آموزشی را از مدرس دوره فرا گرفتند.

او با اشاره به اهداف این کارگاه گفت: این دوره آموزشی در قالب تفاهم نامه با دانشگاه رازی به منظور استفاده از پهپاد در امر پایش زیستگاه‌ها و سایر خدمات و بهره برداری‌های محیط زیستی برگزار شد.

یاوری از جمله اهداف سرشماری وحوش، اطلاع رسانی در جریان حوادث و رویداد‌های بحرانی و امدارسانی، تصویربرداری و نقشه برداری از موضوعات محیط زیستی اشاره کرد.

او استفاده از فناوری‌های نوین مانند پهپاد در مأموریت‌ها و انجام وظایف محیط زیستی را بسیار مؤثر دانست و کاهش هزینه‌ها و انجام مأموریت سخت و پیچیده را از مزایای استفاده از این فناوری برشمرد.

انتهای  پیام/ز

 

استفاده از فناوری‌های نوین  پهپاد در مأموریت‌های محیط زیست 

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.