نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت : لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین ظرف امروز یا فردا برای تصویب به مجلس شورای اسلامی می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی در خصوص آخرین وضعیت موضوع تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، گفت : سال گذشته منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به همراه هفت منطقه دیگر و ۱۲ منطقه ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی تصویب و به شورای نگهبان ارجاع داده شد.

او گفت : شورای نگهبان با بررسی این مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی از بخش‌های از نقشه‌های آن‌ها ایراداتی گرفت که به حمدالله در این بررسی از منطقه آزد تجاری قصرشیرین هیچگونه ایرادی گرفته نشد و به نحوی از نظر شورای نگهبان تایید شد، اما، چون این بسته کلی بود و باید به صورت کلی مورد تصویب شورای نگهبان می‌رسید.

او افزود: شورای نگهبان ایرادات خود را گرفت و مدت‌ها این مناطق در رای‌زنی بین دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بود تا این ایرادات مرتفع شود، حال کمیسیون ایرادات را برطرف و تصویب کرده که ان‌شاء‌الله امیدواریم ظرف امروز یا فردا به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد و به صورت قانون و اجرایی درآید.

تجری منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را یک فرصت جدید برای استان کرمانشاه به ویژه مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب دانست و گفت: این منطقه آزاد زمینه اشتغال، تولید و صادرات را از مرز‌های استان کرمانشاه به‌خوبی فراهم می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

ارجاع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین به شورای نگهبان

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.