مالکان و رانندگان ناوگان وانت بار هر چه سریع تر برای دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان اقدام کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نقش موثر ساماندهی ناوگان باری جاده‌ای در ارتقاء سطح ایمنی راه‌های برون شهری، از تردد ناوگان وانت بار حامل بار فاقد بارنامه در جاده‌های برون شهری جلوگیری می‌شود.

او افزود: با توجه به الزامی بودن دریافت کارت هوشمند و بارنامه برای ناوگان وانت بار از سال ۹۴ و آماده بودن زیرساخت مربوطه، مالکان و رانندگان ناوگان وانت بار هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان به اداره  راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محل سکونت خود مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۳۱۸۰۵۵، پایانه باربری بیرجند تماس بگیرند.

شهامت ادامه داد: ارائه هر گونه خدمات مرتبط با ناوگان حمل و  نقل وانت بار‌ها نیز با توجه به پیمایش مستند و صدور بارنامه انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: ۵ هزار دستگاه ناوگان در حوزه حمل و نقل کالای استان فعال است که در ۷ ماه گذشته، بیش از ۳ میلیون و  ۲۰۰ تن بار  با آن‌ها از مبدا شهر‌های مختلف استان به مقاصد گوناگون حمل شده است.

انتهای پیام / ط ا

فعالیت ۵ هزار دستگاه ناوگان در حوزه حمل و نقل کالای استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.