معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به افزایش قیمت سوخت هیچ افزایش قیمتی را در بخش حمل و نقل نخواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان با بیان اینکه باید تصمیم‌های گرفته شده از سوی قوای سه‌گانه باید از سوی مدیران دستگاه‌ها اجرا شود، گفت: با توجه به تصمیمات صورت گرفته شده در حوزه سوخت و برنامه ریزی‌های به انجام رسیده هیچ افزایش قیمتی را در بخش حمل و نقل نخواهیم داشت.

فرخزاد افزود: کنترل و نظارت بر بازار از سوی برخی دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی و ستاد تنظیم بازار باید بیش از گذشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به ارایه خدمات از سوی جایگاه‌های سی ان جی، گفت: علاوه بر نگهداری و مراقبت از جایگاه‌های فعال موجود، آن تعدادی هم که به دلایل فنی از مدار خارج هستند نیز باید ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به استانداردسازی اقدام کنند تا به ارایه خدمات بپردازند.

فرخزاد تاکید کرد: سازمان اتوبوسرانی قزوین هم به مدت ۲ هفته اقدام به در نظر گرفتن تعدادی اتوبوس برای شهرک‌های صنعتی کند تا کارگران این بخش برای تردد خود به محل کار با مشکلی مواجه نشوند.

به گفته او، به مالکان جایگاه‌های سوخت درون و بیرون شهری هم توصیه می‌شود تا اطلاع ثانوی برای ارایه خدمات به شهروندان در محل جایگاه خود حضور داشته باشند.

فرخزاد یادآور شد: شهرداری‌های استان هم بعد از پرداخت حقوق به عنوان اولویت نخست کاری، پرداخت معوقات حوزه حمل و نقل خود را نیز جدی بگیرند.

معاون امور هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: براساس دستورالعمل وزارت کشور، ستاد پایش استانی از این پس روزانه در یکی از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

با توجه به افزایش قیمت سوخت هیچ افزایش قیمتی را در بخش حمل و نقل نخواهیم داشت

برچسب ها: حمل و نقل ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار