فراخوان اصلاح اطلاعات فردی فیش های حج تمتع

ثبت نام کنندگان حج تمتع تا پایان فرودین ماه ۸۷ باتوجه به تغییر محل سکونت و شماره تماس باید از طریق سامانه رزرو حج سازمان حج و زیارت اقدام به اصلاح اطلاعات خود نمایند.

خلیل دلپاک مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: در حال حاضرپانزده هزار نفر در استان تا پایان فروردین ماه ۱۳۸۷ ودیعه گذار حج تمتع هستند و ثبت نام کرده اند.

او افزود: اطلاعات ثبت نام کنندگان با توجه به تغییرمکان، تغییر شماره و واگذاری فیش به افراد دیگر تغییر کرده است لازم است افراد دارای فیش با مراجعه به "سامانه رزرو" حج سازمان حج و زیارت یا با دردست داشتن فیش خود و مراجعه به دفاتر زیارتی مجاز در استان اقدام به تکمیل و اصلاح اطلاعات خودنمایند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ابراز داشت: افراد همچنین می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۰۹۸ و یا تماس با تلفن‌های سازمان حج وزیارت اطلاعات خود را تکمیل نمایند.

دلپاک تصریح کرد: جهت بروزرسانی بانک اطلاعاتی سازمان و نیز با توجه به شروع ثبت نام حج تمتع سال ۹۹ در هجدهم بهمن ماه سال جاری، ضروریست که ودیعه گزاران حج تمتع هر چه سریع‌تر اقدام به تکمیل و اصلاح اطلاعات خود نمایند.

انتهای پیام / م

ضرورت تکمیل و اصلاح اطلاعات فردی فیش های حج تمتع

 

 

برچسب ها: احکام شرعی ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار