مدیرفروش یک شرکت دانش‌بنیان گفت: شرکت ماموفق شده است تا یک دستگاه برش لیزری و حکاکی با استفاده از فناوری داخلی تولید کند.

دستگاه لیزر حکاکی و برش تماما ایرانیمحمد شیرافکن، مدیر فروش یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دستگاه تولیدی ما در این شرکت یک دستگاه برش لیزری و یک دستگاه لیزر حکاکی و برش است که قابل استفاده بر روی فلزات و مواد غیر فلزی است.

او ادامه داد: استفاده این دستگاه در بازار طلا و جواهر، پلاک‌های دستگاه‌های صنعتی و قطعات خودرو است که در این زمینه کاربرد زیادی دارد.

شیرافکن گفت: این دستگاه کاملا داخلی است و خوشبختانه رشد خوبی در زمینه تولید آن داریم؛ به طوریکه کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و تاجیکستان هم صادر کرده‌ایم.

مدیرفروش یک شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: این دستگاه با دستگاه وارداتی اختلاف قیمت زیادی دارد و یکی از معضلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم؛ ورود نمونه خارجی آن به صورت قاچاق است که بازار کار ما را مورد هدف قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ساخت دستگاه برش لیزری پنج محور در کشور


او در پایان گفت: دستگاه‌های وارداتی در این حوزه از کیفیت لازم برخوردار نیست بنابراین برای پیشبرد اهدافمان نیازمند حمایت هستیم تا بتوان بیش از پیش در تولید و اقتصاد کشور رشد روزافزونی داشته باشیم.

انتهای پیام /

صادرات دستگاه لیزر حکاکی تولید داخل به کشور‌های همسایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.