فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: همزمان با هفته بسیج ۵۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان اجرا می‌شود.

اجرای ۵۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در استان همدانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته بسیج ۵۳ برنامه فرهنگی و اجتماعی در استان اجرا می شود افزود: در این هفته ۳ هزار بسیجی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

او از اجرای طرح ولایت در هفته بسیج هم خبر داد و گفت: در این طرح با سرکشی به  ۵۰۰ خانواده شهید دیدار و از آن ها دلجویی می کنیم.

سردار مظاهر مجیدی از آموزش رساله های مراجع تقلید به ۶ هزار دانش آموز طی هفته بسیج خبر داد و افزود : افتتاح مهد کودک های قرآنی,اعزام تیم های جهادی به مناطق محروم و سیل زده استان و برگزاری همایش الگوهای فرهنگی ومعلمان تراز برتر بسیجی هم از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان همدان است .

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: برگزاری نشست روشنگری بصیرتی و در روز بسیج در ۵ آذرماه اجتماع ۱۰ هزار نفری 

بسیجیان همزمان با هفته بسیج در همه شهرستاهای استان همدان برگزار می شود.

او از جابجایی روستای برفی تویسرکان هم خبرداد و گفت این روستا که در سیل امسال خسارت زیادی دید در قالب روستای جدید در یک کیلو متری محل فعلی ساخته می شود.

سردار مجیدی از برگزاری جشنواره برترین صالحین هم خبرداد وادامه داد امسال سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هزارو ۴۰ طرح عمرانی در مناطق محروم در دست اجرا دارد.

سردار مجیدی گفت:از این طرح ها در دست اجرای سپاه تاکنون  ۲۸ خانه عالم, سالن ورزشی,تعمیر وتجهیز ۴۵ مدرسه,۴ طرح  شبکه آبرسانی روستایی,جدا کردن ۱۶۴ مدرسه مشترک دخترانه و پسرانه با تامین فضای مورد نیاز ,ساخت ۲۰۰ مسکن برای خانواده های سیل زده ومرمت ۳ خانه افراد سیل زده را انجام داده ایم.

او بیان کرد :مردم استان همدان به خانواده های استانهای سیل زده گلستان وخوزستان و لرستان هم کمک های زیادی کرده اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان در پایان بیان داشت:ما به دنبال امنیت برای نظام جمهوری اسلامی هستیم وبسیج وسپاه هیچ وقت خلاف این جریان حرکت نکرده است و ما موافق گرانی ها نیستیم و باید مسئولان در کنترل بازار کوتاهی نکنندبا کنترل و نظارت بر بازار از افزایش قیمت ها در بازار جلوگیری کنند . 

انتهای پیام/ا

برقراری امنیت در جامعه مهمترین برنامه بسیج است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.