استاندار همدان گفت: خادمان حسینی منعکس کننده فرهنگ شهادت، ایثار، ازخودگذشتی و اهداف امام حسین (ع) را در جامعه هستند.

خادمان حسینی نشان دهنده فرهنگ شهادت، ایثار، ازخودگذشتی / فعالیت 2 هزار خادم حسینی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در همایش تجلیل از خادمان حسینی همدان با بیان اینکه هدف از تشکیل این جلسه قدردانی از خادمان امام حسین (ع) در محرم و صفر است که ارزش‌های عاشورا را زنده نگاه داشتند اظهار کرد: خادمان حسینی فرهنگ شهادت، ایثار، ازخودگذشتی و اهداف امام حسین (ع) را در جامعه به خوبی به نمایش گذاشتید.

او با اشاره به اینکه در اربعین مردم استان به خوبی از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کردند افزود: ستاد اربعین در ۱۰ شهرستان به همت همه دستگاه‌های اجرایی، سپاه پاسداران و بسیج تشکیل و خدمات ارزنده‌ای ارائه شد.

استاندار همدان با بیان اینکه ۸۶ ایستگاه صلواتی در استان برپا شد تصریح کرد: ۲ هزار نفر خادمان زائران بودند و ۶۹ هزار نفر به عنوان زائر در سامانه ثبت کردند.

شاهرخی با اشاره به اینکه ۲.۵ میلیون نفر در محور‌های مواصلاتی استان تردد صورت گرفته است ادامه داد: موکب‌های مسیر عظمتی بی‌نظیر را رقم زده بودند و یک‌هزار و ۴۰۰ مسجد با اجرای برنامه‌های فرهنگی به نشر فرهنگ عاشورایی پرداختند.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌ها در کنار مردم بودند و یک دوستی و همکاری شکل گرفته بود بیان کرد: ما با تأسی از همین فرهنگ برادری و خدمت به مردم در استان دو اولویت را در دستور کار قرار دادیم.

استاندار همدان با بیان اینکه همه به دنبال جلوگیری از حاشیه‌سازی و خدمت بیشتر به مردم است اظهار کرد: صلابت رهبری نظام و حضور عزتمند، قدرتمند مردم را باید قدر بدانیم چراکه اگر نبود ما شرایط پرافتخار امروزی را نداشتیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند و باید با این نگاه به مردم خدمت کنیم افزود: توجه به خواست و نیاز مردم اولویت ماست که یکی از ضرورت‌های جامعه ما معیشت و اشتغال مردم به ویژه جوانان است.

استاندار همدان با بیان اینکه همه توجه ما ایجاد شغل برای جوانان است تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده و در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه تا شرایط عالی مسیر طولانی داریم ادامه داد: با توکل به خداوند متعال به این اهداف خواهیم رسید.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان همدان انجام شده است خاطرنشان کرد: اتفاقات و دستاورد‌های استان را به طور مداوم به اطلاع عموم مردم خواهیم رساند.

انتهای پیام/د.ا

صلابت رهبری و حضور قدرتمند مردم رمز اقتدار ایران اسلامی است

منبع: فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.