مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۹ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۳۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در شیراز

رئیس پلیس آگاهی فارس از کشف ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۱۳ میلیبارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شیراز خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی ۴ مزرعه بیت کوین را در شیراز شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان‌ها، موفق شدند تعداد ۱۳۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

پلمب ۱۴ واحد صنفی متخلف در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از تعطیلی ۱۴ واحد صنفی متخلف در ممسنی خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی ۳ روز گذشته اجرا شد.

او ادامه داد: در همین خصوص ۲۵ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که در جریان این طرح، ۱۴ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای تعدادی نیز اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی ممسنی با اعلام تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در خنج

فرمانده انتظامی خنج از توقیف یک کامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان به منظور طرح مبارزه با قاچاقچیان، یک کامیون حامل کالای قاچاق را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۰۰ قلم لوازم خانگی قاچاق از جمله قابلمه، همزن برقی، سرخ کن، اسنک ساز، جارو برقی و اتو کشف شد، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ دوم کریمی با اشاره به اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با همه توان خود به منظور برخورد با قاچاقچیان کالا در جامعه تلاش می‌کند و ضمن شناسایی و دستگیری، آن‌ها را به مرجع قضائی تحویل خواهند داد.

موتورسیکلت‌های قاچاق میلیاردی توقیف شدند

فرمانده انتظامی خنج از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳ میلیبارد ریال در بازرسی از یک منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم کرامت کریمی فرمانده انتظامی خنج اظهار کرد: ماموران کلانتری این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از دپو ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک عملیات موفق پلیسی در بازرسی از آن مکان، ۳ دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کنند.

سرهنگ دوم کریمی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال کشف شده، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: برخورد با قاچاق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار دارد.

کشف خودرو مسروقه در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک خودرو مسروقه و دستگیری ۳ سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری شهرستان آباده، هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک خودرو سواری روآ با ۳ سرنشین مظنون شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با استعلام از مرکز دریافتند این خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان مرودشت است.

او افزود: ماموران در اقدامی خودرو را متوقف و ۳ نفر سرنشین آن (۲ مرد و یک زن) که از سارقان حرفه‌ای هستند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو یک عدد قمه، یک عدد ترازوی توزین مواد مخدر، مقادیری قرص متادون، ۱۴۱ سانت شیره و سوخته تریاک و ۳۰۰ کپسول خالی هروئین کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

کشف بیش از ۳۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار