سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی به مناسبت بیست سالگی «از آسمان» از تلاش‌های این گروه برنامه ساز تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی با حضور در دفتر تولید «از آسمان» ضمن آشنایی با پیشینه و حضور فعالیت این برنامه، جایگاه حماسه و پایداری در تربیت نسل‌های آینده کشور را بسیار ضروری و تعیین کننده ارزیابی کرد.

تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه

جلالی با اشاره به تهدید‌های دشمن لزوم نگاه علمی مخاطب شناسانه و اندیشه محور و آموزش و پیگیری و تولیدات رسانه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد که سازمان پدافند غیر عامل از تجارب، توانمندی‌های هنری و ظرفیت‌های گروه برنامه ساز «از آسمان» در ماموریت‌ها و تولیدات رسانه‌ای خود استفاده کند.

امیر خورشیدی‌فر تهیه کننده و کارگردان «از آسمان» گزارشی از روند تولید و بازخورد این برنامه مستمر تلویزیونی ارائه کرد که مورد توجه سردار جلالی قرار گرفت.

تقدیر رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از برنامه

پدافند غیر عامل موضوع کلان و فراگیر و مرتبط با عرصه‌های متنوع مالی، اقتصادی، تولیدی، صنعتی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسانه‌ها، انرژی، امنیت غذایی، زیست، حمل و نقل، دفاعی و ... است که سازمان پدافند غیر عامل کشور مسئولیت طرح ریزی، برنامه ریزی و هدایت و راهبردی و مقابله با تهدیدات دشمن در این حوزه‌ها را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۸:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
عالی عالی عالی
از بهترین برنامه های تلویزیون
آخرین اخبار