نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری از مردم استان مرکزی به خاطر حرکت انقلابی در حمایت از رهبری و محکومیت آشوبگران قدر دانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری از مردم استان مرکزی به خاطر حرکت انقلابی در حمایت از رهبری و محکومیت آشوبگران قدردانی کرد.

قدردانی آیت الله اراکی از حرکت انقلابی مردم استان مرکزی

آیت الله اراکی افزود: در هفته‌ای که گذشت مع الأسف عده‌ای اراذل و اشرارِ آموزش دیده و دست‌پرورده‌ی اجانب و استکبار خصوصا آمریکا و دولت‌های مرتجع و دست‌نشانده وی در منطقه، دست به خرابکاری‌ها و اغتشاشات گسترده زده و خسارت بسیاری به اموال و اماکن عمومی که متعلق به مردم ایران است وارد کرده و موجب جان باختن و شهادت تعدادی از مردم بی‌گناه و برخی نیرو‌های حافظ امنیت شدند.

او اضافه کرد: بحمدالله مردم شریف ایران با جدا کردن صف خود از این اوباش دوره دیده، اجازه ندادندتا تلاش سرویس‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای دشمن به نتیجه دلخواه برسد و مانند همیشه امید آنان را ناامید کردند؛ لذا از مسئولین محترم انتظار می‌رود که بیش از پیش قدردان این امت بزرگ و نجیب باشند.

اجتماعات خودجوش مردم مشتی محکم بر دهان آمریکا و اسرائیل

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: اجتماعات خودجوش مردم شهیدپرور ایران در دفاع از ارکان نظام‌اسلامی و ولایت فقیه مشتی محکم بود که بر دهان آمریکا و اسرائیل نشست و موجب شد تا انگشت تحیر از این بصیرت مثال زدنی بر دهان بگیرند.

او با بیان اینکه در این بین حرکت انقلابی مردم بصیر و مومن استان مرکزی در دفاع از اسلام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه شایسته تقدیر و تشکر وافر است ادامه داد: از خداوند منان مسئلت دارم موانع پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی ایران را برطرف نموده و بر توفیقات آن بیافزاید.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار