یکی از منابع آگاه اعلام کرده است که شرکت Square Enix در حال کاv روی نسخه چهاردم بازی Final Fantasy برای نسل بعدی کنسول‌هاست.

مجموعه Final Fantasy مهمان نسل بعدی کنسول‌ها خواهند بودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت نسبتا زیادی از زمان معرفی سخت افزار نسل بعدی کنسول‌ها می‌گذرد و بسیاری از توسعه دهندگان عناوین رایانه‌ای در حال ساخت بازی خود برای نسل بعدی کنسول‌ها هستند و قصد دارد پس از عرضه نسل بعدی کنسول‌ها آن‌ها نیز به سرعت بازی خود ارا روانه بازار کنند. برای صحبت درباره عناوین نسل بعدی کنسول‌ها خیلی زود است و نمی‌توان پیش از معرفی نسل بعدی کنسول‌‍‌ها درباره بازی‌های این عناوین حرف زد و بهتر است تا زمان عرضه کنسول‌های بعدی شرکت‌ها صبر کرد. اما یکی از عناوین محبوب شرکت Square Enix که دارای طرفداران بسیار زیادی است و تاکنون ۱۴ نسخه از آن وارد بازار شده بازی Final Fantasy است یکی از کاربران به تازگی اعلام کرده که شرکت سازنده این بازی قصد دارد نسخه ۱۴ این بازی را برای نسل بعدی کنسول شرکت سونی یعنی کنسول PS5، روانه بازار کند.

مجموعه Final Fantasy مهمان نسل بعدی کنسول‌ها خواهند بود

طبق اعلام این کاربر بازی Final Fantasy برای نسل بعدی کنسول‌ها در قالب یک بازی MMORPG عرضه خواهد شد. همچنین یکی از سازندگان اسکور انیکس نیز اعلام کرده است که این شرکت در حال کار روی عنوانی برای نسل بعدی کنسول‌هاست اما تا زمان معرفی نسل بعدی کنسول‌‍‌ها قرار نیست از این بازی اطلاعاتی منتشر شود. اما با توجه به تایید این سازنده و اعلام کاربر آگاه، انتظار می‌رود این بازی همان عنوان Final Fantasy 14 باشد.


بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین


داستان بازی Final Fantasy 14 یکی از داستان‌های بسیار خوب در دنیای عناوین رایانه‌ای است؛ اما این عنوان هنگام عرضه به شدت شکست خورد تا جایی که شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد قصد دارد قابلیت کراس اور را به این بازی اضافه کند و قرار است در آینده‌ای نزدیک این بازی برای کنسول Xbox One نیز وارد بازار شود. با این حال ظاهرا قرار است روند ساخت مجموعه Final Fantasy همچنان ادامه پیدا کند و در نسل بعدی کنسول‌ها نیز شاهد این بازی خواهیم بود.

انتهای پیام/

عرضه بازی Final Fantasy 14 برای نسل بعدی کنسول‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.