افزایش قیمت کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است

استاندار اردبیل گفت: افزایش قیمت کالا‌ها به بهانه افزایش قیمت بنزین از سوی واحد‌های صنفی به هیچ وجه پذیرفته نیست و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ، استاندار اردبیل امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد، گفت: هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی تحت عنوان افزایش چشمگیر قیمت‌ها باید به سرعت رسیدگی شده و با افراد خاطی برخورد شود و هیچ‌گونه افزایش قیمت کالا به بهانه افزایش قیمت بنزین پذیرفته نیست.

 او افزود: به عنوان مثال یک خودروی عمومی که ماهی ۲۰۰ لیتر بنزین مصرف می‌کند با افرایش قیمت بنزین هرماه ۱۰۰ هزار تومان خرج اضافی خواهد داشت که این موضوع نیز با بسته‌های حمایتی به ناوگان عمومی جبران خواهد شد لذا نباید کرایه‌های درون شهری و بین شهری ناوگان عمومی افزایش یابد.

استاندار اردبیل در خصوص ارائه آمارها از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف استان، تصریح کرد: کلیه آمارهای ارائه شده از سوی دستگاه‌ها باید دقیق، شفاف و با جزئیات کامل باشد و کلی‌گویی نشانگر ضعف در نظارت‌ها است که سبب سوءاستفاده افراد فرصت طلب خواهد شد.

بهنام‌جو گفت: افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین اهتمام ویژه مسؤولان و ارائه راهکارها و بررسی‌های دقیق را می‌طلبد و در این باره نیاز است دستگاه‌ها با جزئیات کامل به مباحث وارد شوند تا افزایش قیمت‌ها نیز به شکل کامل کنترل شود.

انتهای پیام/ع

کنترل افزایش قیمت کالا در استان اردبیل

 

برچسب ها: کالا ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.