فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بااشاره به حوادث اخیر درکشورگفت: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک آزمایش دیگر سربلند بیرون آمدند و فتنه دشمنان این آب و خاک را در نطفه خفه کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پیش از خطبه‌های امروز شهر اصفهان به مناسبت هفته بسیج گفت: حضرت امام خمینی (ره) سال ۵۸ با تشکیل بسیج ظرفیت دفاع از نظام، انقلاب و کشور را مردمی کرد.

سردار مجتبی فدا، ۱۳ هزار از ۲۳ هزار شهید استان اصفهان را شهیدان بسیجی اعلام کرد و افزود: امروز بسیج علاوه بر خدمت رسانی به محرومان و کمک به دولت در رونق اقتصادی و اشتغال، این توانمندی فوق العاده را دارد که کیان کشور دفاع و امنیت رادر داخل یا حتی خارج از مرز‌ها به عنوان مدافع حرم فراهم کند.

او به حوادث اخیر و اغتشاشات چند روز پیش در کشور هم اشاره کرد و گفت: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک آزمایش دیگر سربلند بیرون آمدند و فتنه دشمنان این آب و خاک را در نطفه خفه کردند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان طرح اعتلای بسیج و جذب حداکثری را از ماموریت‌های مهم این نهاد دانست و افزود: امروز با جمعیت ۸۰ میلیونی کشور حضور بسیج و توانمندی‌های این نهاد می‌تواند مشکلات و چالش‌ها را در زمینه‌های مختلف حل و فصل کند.

سردار فدا ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی برای تکمیل موفقیت‌های کشور است و بسیج با تمام توان برای اجرایی شدن این بیانیه اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان 

برچسب ها: سپاه پاسداران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار