فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین گفت: مردم بسیجی وار در حوادث اخیر صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و زمانی که احساس کردند ضد انقلاب نقش بازی می کند نقشه شوم دشمنان را محکوم کردند.

محسن مهدیزاده مقدم فرمانده سپاه نایین در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: بسیج معجزه انقلاب اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری، امام (ره) برای تشکیل بسیج به قلبشان الهام شد و امروز بسیج پیوند دهنده امام امت و جلوگاه حضور مردم به صورت تشکیلاتی برای دفاع از انقلاب و دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او افزود: یکی از جلوه‌های حرکت بسیج و جلوه‌هایی که باعث می‌شود حرکت بسیجیان به آسمان صعود پیدا کند بحث اخلاص بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نایین بیان کرد: بسیج به حرکت عاشورایی امام حسین (ع) تعصی می‌کند و یکی از جلوه‌های حرکت امام حسین (ع)، بحث اخلاص این حرکت و هفتاد ودو نفر از یاران و عزیزانشان است.

مهدیزاده با اشاره به سهمیه بندی بنزین گفت: دست خدا را در حرکت بسیج شاهد بودیم چرا که فتنه‌ای دفع شد که مردم صف خود را از ضدانقلاب جدا کرده و جا‌هایی که احساس کردند ضد انقلاب نقش بازی می‌کند مجموعه بسیج حضور پیدا نمود و محکم وارد این معضل شد و این‌ها را محکوم و به مردم امیدواری داد.

او با اشاره به ۱۰۲ برنامه در هفته بسیج اظهار کرد: اگر برنامه‌های بسیج طبق سنت و آیین و خصوصیات اخلاقی مردم نایین طراحی شود مردم بیشتر حضور بسیج را احساس خواهند کرد و از خدمات بسیج بهتر برخوردار خواهند شد.

فرمانده سپاه نایین، افتتاح نمایشگاه چهل سالگی بسیج، غباروبی گلزار‌های شهدا، راه اندازی میز خدمت در مصلی نماز جمعه به صورت خدمات اجتماعی، مشاوره و روانشناسی، مشاوره پزشکی، همایش ائمه جمعه و جماعات.
جشن چهل سالگی بسیج در حوزه الزهرا (س) خواهران، خانواده و سواد رسانه، و تقدیر از فرمانده هان ادوار بسیج، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی مراسم شکوه مقاومت در امامزاده سلطان سیدعلی (ع)، برگزاری رژه موتوری و خودرویی، اردوی خدمت رسانی در محله محمدیه شهرستان، اکران فیلم‌های سینمایی را از شاخص‌ترین برنامه‌های سپاه نایین در هفته بسیج اشاره نمود.

مهدیزاده در پایان به روزشمار هفته بسیج اشاره و گفت: برنامه‌های هفته بسیج بر اساس روز شمار در قالب بسیج مقاومت ایثار و شهادت، بسیج، اخلاق و معنویت، علم و فناوری، سبک زندگی اسلامی ایرانی، فرهنگ و بصیرت، بسیج دفاع و امنیت، بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی تدوین شده است.

انتهای پیام/م
 

بسیج به حرکت عاشورایی امام حسین(ع) تعصی می کند

برچسب ها: بسیج ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار