حاجی میرزایی گفت: اختلال در برآوردهای وزارت آموزش و پرورش دلیل اصلی مشکل برای برنامه ریزی بودجه است.

تدوین واقع بینانه‌ بودجه سال ۹۹ آموزش و پرورش/ سکوت وزیر درباره سهمیه سوخت معلمان روستا‌ها  به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه امضای تفاهم نامه ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، اظهارکرد: وزارت آموزش و پرورش در بحث بودجه همواره با یک مشکل سالانه مواجه بوده و آن این است که برآورد‌های هزینه این وزارتخانه به درستی صورت نگرفته است.

او این مشکل را دلیل موکول شدن مطالبات به سال‌های بعد دانست و گفت: این مسئله باعث بروز مشکلاتی برای نظام آموزشی کشور شده است. برای رفع این مشکلات، همکاران ما بودجه ۹۹ را واقع بینانه‌تر تدوین خواهند کرد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نباید تنگنا‌ها و مشکل بودجه ۹۹ را فراموش کنیم، تأکید کرد: در تدوین لایحه و ارقام بودجه ۹۹ آموزش و پرورش با کارشناسان سازمان برنامه و بودجه مذاکره و ارتباطات خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم مشکلات سال‌های اخیر بودجه آموزش و پرورش را حل کنیم.


بیشتر بخوانید: ساخت ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای متقاضیان فرهنگی کلید خورد


حاجی میرزایی در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر سهمیه سوخت معلمانی که در روستا‌ها تدریس می‌کنند، گفت: سهمیه سوخت سرویس مدارس براساس تصمیم‌گیری ستاد سوخت به تناسب با پیمایش تعیین شده است.

تو توضیح داد: در این راستا سرویس‌های مدارس پس از ثبت نام در سامانه سپند ماهانه تا ۱۲۰ لیتر در کارت سوخت آن‌ها معادل ریالی شارژ خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این سهمیه از ۲۴ آبان تخصیص یافته است، افزود: دارندگان سرویس مدارس و اولیا نگرانی در این رابطه نداشته باشند و نباید سرویس‌های مدارس دریافتی خود را افزایش دهند.

حاجی میرزایی پاسخی به پرسش سهمیه سوخت معلمانی که در روستا‌ها تدریس می‌کنند، نداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار