طبق رندرهای جدیدی از سامسونگ گلکسی S11 این مدل با دوربین پنج‌گانه طراحی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال گذشته زمانی که سامسونگ از پرچمدار گلکسی S10 خود با کلی ویژگی و فناوری جدید رونمایی کرد، تصور می‌شد که این شرکت در مدل گلکسی S11 نتواند مانند S10 خلاقیت در طراحی و ویژگی‌های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری را به کار بگیرد و طرفداران سامسونگ شاهد عرضه یک پرچمدار تکراری خواهند بود. اما با توجه به رندرها و حواشی پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ، این شرکت هنوز هم چیز‌های زیادی در آستین دارد و می‌خواهد از در فوریه ۲۰۲۰ از یک پرچمدار کاملا متفاوت پرده‌برداری کند.

گلکسی S11 با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی

بر اساس رندرهای جدیدی که از گلکسی S11 منتشر شده، سامسونگ در این مدل همانند هوآوی، اپل و گوگل، از ماژول دوربین چهارضلعی استفاده خواهد کرد. در این رندر شاهد آن هستیم که سامسونگ تمام سنسورهای دوربین و فلش خود را در یک ماژول مستطیلی شکل جای داده و این ماژول در گوشه سمت چپ قاب پشتی گلکسی S11 قرار دارد. البته این تصاویر به صورت رسمی تائید نشده اما تجربه نشان داده که بخش عمده‌ای از ویژگی‌هایی که در تصاویر رندرها فاش می‌شود، در مدل‌های اصلی نیز به کار می‌رود. در این رندر، سامسونگ در پرچمدار جدید خود از دوربین پنج‌گانه استفاده کرده که یکی از آن‌ها دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی جدید این شرکت خواهد بود، هرچند قبلا هم در اخبار آمده بود که سامسونگ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در مدل گلکسی S۱۱ استفاده خواهد کرد، اما از نظر تعداد سنسور دوربین به نظر نمی‌رسد که سامسونگ از ۵ دوربین در این پرچمدار استفاده کند.

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S11 با ماژول مستطیلی و دوربین پنج‌گانه منتشر شد

در اخبار جدید اعلام شد که سامسونگ به دنبال آن است تا از نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت ۱۲۰ هرتزی در گلکسی S11 بهره ببرد، بر اساس تصاویر جدید این نمایشگر تقریبا بدون حاشیه خواهد بود و دوربین سلفی نیز مانند مدل نوت ۱۰ در یک حفره در قسمت میانی صفحه نمایش جای خواهد گرفت. علاوه براین موارد، استفاده از پردازنده پرقدرت اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از اینترنت ۵G نیز در این مدل قطعی به نظر می‌رسد.

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S11 با ماژول مستطیلی و دوربین پنج‌گانه منتشر شد

انتهای پیام/

رندرهای جدید گلکسی S11 منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۲۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
عالیه
آخرین اخبار