شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران دومین رویداد استارتاپی حوزه صنعت را در مازندران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در نظر دارد در سال رونق تولید و در راستای حمایت از کالای ایرانی و بمنظور ارتقای کیفی دانش و بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشگران، دومین رویداد حوزه صنعت را با همکاری دانشگاه مازندران برگزار کند.

او افزود: با توجه به اهداف این رویداد در تقویت فرهنگ کارآفرینی و تجاری سازی ایده‌های استارتاپی، زمینه سازی لازم بمنظور شناسایی نیاز‌های فناورانه و رفع موانع موجود بخش صنعت استان فراهم می‌شود.

موسوی گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسب و کار‌ها و بنگاه‌های کوچک و متوسط در حوزه تولید و صنعت و همچنین نظر به اهمیت بی بدیل آگاهی سازی صحیح علمی و جامع در حوزه صنعت، کسب و کار‌های استارتاپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: دومین رویداد استارتاپی حوزه صنعت از یازدهم تا سیزدهم آذر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

موسوی با اشاره به نقش و مشارکت صنعتگران، پژوهشگران و صاحبان ایده گفت: با ایجاد رویداد استارتاپی در حوزه صنعت شاهد بروز ایده‌های خلاقانه و جدید در امر کارآفرینی خواهیم بود.

انتهای پیام/ م

برپایی یک رویداد استارتاپی در حوزه صنعت مازندران

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار