هم قسم شرح زندگی و خاطرات ام یاسر، همسر شهید سید عباس موسوی، دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان است که روانه بازار کتاب شد.

کتاب هم قسم، تجلی گر انسان‌هایی قهرماناحسان مصطفی زاده مدیر روابط عمومی به نشر در رابطه با این اثر کم نظیر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: کتاب "هم قسم" برگردان کتاب «الوصول» است که عبدالقدوس الامین نویسنده لبنانی به رشته تحریر درآورده است و در آن خواننده در فراز و نشیب داستان با روح بزرگ بانویی همراه می‌شود که قدم به قدم در کنار وجود معنوی شهید سید عباس موسوی می‌بالد و در قامت یک شهید قد می‌کشد.
 
او ادامه داد: شهیده سیده سهی موسوی" ام یاسر" برای کسانی که به دنبال یافتن نمونه‌ای از انسان ناب آن هم از نوع شیعه هستند، قهرمانی کم نظیر است.

او تصریح کرد: این کتاب شرح زندگی و خاطرات ام یاسر؛ همسر شهید سید عباس موسوی، دبیر کل پیشین حزب‌الله لبنان است که با ترجمه «احمد نطنزی» توسط انتشارات به نشر در سال ۹۷ به تعداد هزار نسخه روانه بازار کتاب شده است.

مدیر روابط عمومی به نشر گفت: فصل نخست این کتاب یادآور خاطرات این بانوی جهادی است، فصل دوم آن جلوه‌هایی از شخصیت ایشان و فصل سوم آن پرواز تا اوج است، فصل انتهایی، بخشی از تصاویر ایشان را همراه خانواده گرانقدرشان به تصویر می‌کشد.

مراسم رو نمایی از کتاب هم "قسم" روز شنبه، دوم آذر ۹۸ ساعت ۱۲ در کتابخانه قلم واقع در خیابان آخوند خراسانی برگزار شد.

انتهای پیام//م. پ



مراسم رونمایی از کتاب هم قسم در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.