ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل در شهر‌های نور، آمل، فریدونکنار، بابل، نکا و بهشهر شکارچیان غیرمجاز پرندگان دستگیر و بیش از ۳۰ دام هوایی صید پرندگان را جمع آوری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:، بارسیدن فصل سرما و مهاجرت پرندگان به آب بندان‌ها و تالاب‌های استان تعدادی افراد فرصت طلب ازشیوه‌های غیرقانونی و غیرانسانی اقدام به شکارپرندگان مهاجر می‌کنند؛ به همین منظور محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان باگشت‌های مداوم و شبانه روزی در تلاشند تا متخلفان را دستگیر، دام‌های هوایی را جمع آوری و محیط امنی برای پرندگان مهاجر فراهم کنند.

در نور ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درحین گشت زنی درمنطقه ایوا وآب بندان‌های رستمرود وامیرآباد چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری و لاشه سه قطعه چنگر و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدونکنار درحین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز شش قبضه سلاح شکاری که دو قبضه آن قاچاق بود، کشف و ضبط کردند.

درماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست فریدوکنار در آیش (پایین لپو) این شهرستان ۲۳ رشته دام هوایی صید پرندگان جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل در منطقه دابودشت با همکاری ماموران انتظامی دابودشت ازیک متخلف یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط و ۱۰ رشته دام هوایی و سه جایگاه استقرار شکارچیان را جمع آوری و تخریب کردند.

در ادامه ماموریت ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با داشتن حکم قضایی منزل یک شکارچی غیر مجاز در دابودشت را بازدید ویک قبضه سلاح شکاری قاچاق، ۳۸ قطعه پرنده چنگر و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل (محیط بانی بندپی) در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قاچاق و لاشه یک قطعه حواصیل را کشف وضبط کردند.

در نکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر درحین گشت و کنترل در دو روز متوالی در حوزه استحفاظی این شهرستان چهار شکارچی غیرمجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری ولاشه هشت قطعه ابیا دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر درحین گشت زنی درمنطقه صحرای پاسند و زمین‌های زراعی سه شکارچی متخلف را به همراه سه قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر و در منطقه شاهکله صحرا پنج رشته دام هوایی صیدپرندگان را جمع آوری کردند.

انتهای پیام/س

دستگیری گسترده شکارچیان غیر مجاز در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.