وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام و این مرز و بوم می‌چشاند.

بسیجی طعم تلخ شکست‌ را به دشمنان می‌چشاندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات امروز یکشنبه به مناسبت هفته بسیج در پیامی اظهار کرد: بسیج، یادگار گران سنگ حضرت امام راحل است که با تشکیل آن، دریچه‌های نوینی از امید در عرصه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی به روی حق طلبان جهان هستی گشوده شد تا همواره حماسه‌هایی ماندگار از خود باوری با تکیه بر ایمان و از جان گذشتگی را در تارک تابناک تاریخ ثبت و ضبط کند.

بسیجی سرافراز، اطاعت بی‌قید و شرط از منویات حضرت امام راحل و رهنمودهای فرماندهی معظّم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را نصب العین خود قرار داده و با این فرمانبری، طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام و این مرز و بوم می‌چشاند و پیروزمندانه بر قله‌های اقتدار و فتح تکیه می‌زند.

اینجانب فرارسیدن هفته‌ی افتخارآمیز بسیج را به محضر مقام معظم رهبری، بسیجیان دلاور و ملت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده، سلامتی و سرافرازی روز افزون این عابدان دلاور را در خدمت به مردم عزیزمان، از پیشگاه خداوند حفیظ آرزو می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار