رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی امید به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

صمد نوتاش، رئیس هیات فوتسال استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور در رده سنی امید در فصل مسابقاتی ۹۹_۹۸ به میزبانی اردبیل از ۷ آذر تا ۱۱ آذر برگزار می‌شود.

او بیان کرد: این مسابقات در دو گروه در اردبیل برگزار می‌شود که در گروه اول تیم‌های آپادانا تبریز و وحدت اردبیل و آبی پوشان بهارستان اصفهان و ماهان زاهدان و در گروه دوم مقاومت اردبیل و آیندگان امیدیه و پیمان شاهرود و آذرخش بندر عباس با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل تصریح کرد: بعد از پایان این مسابقات در اردبیل چهار تیم به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور در رده سنی امید صعود می‌کنند.

نوتاش افزود: این مسابقات در گروه اول در روز پنجشنبه ۷ آذر ماه بین تیم‌های پیمان شاهرود و آیندگان امیدیه راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه، تیم‌های مقاومت اردبیل و آذرخش بندرعباس راس ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه و در روز جمعه ۸ آذر ماه تیم‌های آیندگان امیدیه و آذرخش بندرعباس راس ساعت ۱۲ و تیم‌های مقاومت اردبیل و پیمان شاهرود و در روز شنبه ۹ آذر ماه تیم‌های آذرخش بندرعباس و پیمان شاهرود راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و مقاومت اردبیل و آیندگان امیدیه راس ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در سالن شهید آسمانی اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

مسابقات لیگ مناطق فوتسال کشور

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.