جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، فرهنگ و بصیرت نام گذاری شده است.

سرهنگ رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برنامه پنجمین روز از هفته بسیج در استان با عنوان بسیج، فرهنگ و بصیرت،گفت:کشور ما فرهنگ غنی و سابقه تمدنی درخشانی داریم و دنیا ما را با این فرهنگ غنی می‌شناسد.

او با بیان اینکه این فرهنگ غنی مجموعه‌ای از اعتقادات، آداب و رسوم و ارزشهاست که به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت ما تلقی می‌شوند، افزود:دشمنان تاب تحمل رشد و بالندگی این مولفه‌های قدرت ما را ندارند و به هر طریقی تلاش می‌کنند این فرهنگ را از بین ببرند.

سرهنگ رضایی گفت:مردم درک درستی از فعالیت‌های دشمن دارند و همچنان پایبند و ملتزم به حفظ این فرهنگ هستند.

او افزود:بسیج به عنوان بدنه فعال ملت با تمام توان و همکاری و همیاری مردم و مسئولان در جهت حفظ و پاسداشت این میراث گرانقدر تلاش می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به برنامه‌های امروز هفته بسیج گفت: برگزاری جلسات روشنگری و بصیرت با عنوان تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، همایش پیشکسوتان و فرماندهان بسیج  ، تجلیل از خادمین بسیجی در شبکه بهداشت عباس آباد، مراسم تکریم از بسیجیان نمونه و برتر در زمینه سازندگی و اقتصاد مقاومتی، جشنواره شهر بسیج در دفتر نماینده ولی فقیه، از مهمترین این برنامه‌های امروز خواهد بود.

انتهای پیام/س

پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان عنوان بسیج، فرهنگ و بصیرت

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.