جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، خانواده و سبک اسلامی، ایرانی نام گذاری شده است.

سرهنگ رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برنامه چهارمین روز از هفته بسیج در استان با عنوان بسیج، خانواده و سبک اسلامی، ایرانی،گفت:بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز است و یکی از این عرصه‌ها که بسیج می‌تواند با فرهنگ سازی و ارائه نمونه عینی به تحقق جامعه اسلامی کمک کند خانواده است.

او افزود:فرد بسیجی تلاش می‌کند در وهله اول خود را با معیار‌های اسلامی تطبیق دهد و در وهله بعد الگویی باشد برای دیگران تا آن‌ها هم به همین صورت زندگی کنند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در حوزه‌های مختلف از پتانسیل بسیج در تخقق آرمان‌های انقلاب بهره برداری کرده،گفت: همانگونه که بسیج در حوزه‌های مختلف توانست به بهترین شکل نقشآ فرینی کند و باعث گسترش انقلاب شد امروز نیز می تواند همین نقش را ایفا کند.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران افزود:بسیج امروز هم می‌تواند در کنار سایر دستگاه‌ها به تقویت بنیان خانواده‌ها کمک کند.

او با اشاره به برنامه های امروز هفته بسیج گفت: برگزاری جشنواره اسوه در همه شهرستان‌های استان که از پایگاه‌های نمونه استان تجلیل می‌شود، تشکیل کارگروه مشاوره برای زنان با عنوان حس خوب زندگی، انجان مشاوره رایگان حقوقی در تعدادی از مساجد استان با عنوان ۴۰ مسجد، ۴۰ مشاوره و جشن ۴۰ سالگی بسیج ساعت ۱۵ امروز د رچالوس از مهمترین این برنامه های امروز خواهد بود.

انتهای پیام/س

چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، خانواده و سبک اسلامی، ایرانی

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.