عکسی از حضور پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان، از شهدای غائله اغتشاش دراویش گنابادی، در اجتماع امروز بزرگ مردمی حمایت از امنیت تهران را مشاهده می‌کنید.

شهید حدادیانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اغتشاشات اخیر آشوبگران ضدانقلاب در کشورمان به بهانه افزایش قیمت بنزین خیلی زود به پایان رسید. به دنبال موج‌سواری عوامل وابسته به سلطنت‌طلبان و منافقان بر اعتراضات مردمی، چند روزی است که مردم مناطق مختلف کشورمان در راهپیمایی‌هایی خودجوش به محکومیت آشوب‌ها و ناامنی‌های اخیر می‌پردازند. دیروز مردم تهران در اجتماعی عظیم و پرشور به حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران به پا خاستند و حماسه‌ای باشکوه خلق کردند.

حاضران در این اجتماع از اصناف و گروه‌های مختلف بودند که یک صدا انزجار خود را از آشوب‌طلبان وابسته به غرب و ضد انقلاب اعلام کردند و تأکید کردند که همواره و همیشه پیرو رهبر معظم انقلاب خواهند بود. در ادامه عکسی را از حضور پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان، از شهدای غائله اغتشاش دراویش گنابادی، در اجتماع امروز بزرگ مردمی حمایت از امنیت تهران مشاهده می‌کنید:

حضور پدر و مادر شهید حدادیان در اجتماع بزرگ مردمی حمایت از امنیت تهران

افزایش قیمت بنزین در چند روز گذشته موجب ایجاد برخی نا‌آرامی‌ها و اعتراضات در تعدادی از شهر‌های کشورمان شد. به دنبال این اعتراضات مردمی تعدادی از اشرار سعی کردند تا مسیر مطالبات مسالمت‌آمیز مردم و اعتراضات آن‌ها به افزایش قیمت بنزین را به آشوب و ناامنی بکشانند. اما با هوشیاری مردم در نهایت این گروه آشوبگر ناکام ماندند؛ البته در برخی موارد خسارات زیادی به اموال عمومی و حتی شخصی مردم وارد کردند و برخی از شهر‌های کشورمان مدت کوتاهی با آشوب مواجه بودند.


بیشتر بخوانید: قطعنامه تجمع بزرگ مردم تهران در لبیک به رهبر انقلاب و حمایت از اقتدار کشور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
خجالت میکشم از شما