مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۴ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۴ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارق محتویات خودرو در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیایی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف حامل گازوئیل قاچاق در اندیمشک

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی و کنترل دقیق محور مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را شناسایی و پس از رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشدار دهنده متوقف کردند.

او بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

عباس زاده اظهار داشت: مبارزه با قاچاق از ماموریت‌های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

سارق اماکن دولتی و خصوصی هفتکل با دستان بسته

سرهنگ علی تقدسی فرمانده انتظامی شهرستان هفتکل گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از اماکن دولتی و خصوصی مبنی بر سرقت اموال مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات شبانه روزی پلیسی توانستند مخفیگاه سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند.

سرهنگ تقدسی اذعان داشت: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به به سه فقره سرقت از اموال سالن ورزشی، کارگاه و ترمینال اعتراف کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و جهت بررسی بیشتر در دست اقدام است.

انهدام باند سرقت موتورسیکلت و خودرو در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد ۳ دستگاه خودرو پراید و ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس تاکنون به ۹ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
سلام لطفا اینترنت خونگی adsl,همراه، خوزستان و استان های دیگه هم پیگیری کنید لطفا، الان تقریبا 11 روز همش امروز فردا میکنند متاسفانه .لطفا تایید کنید ،باتشکر
آخرین اخبار