فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان گفت: امنیت یک جامعه موضوع مهمی است که تمامی نعمت‌ها را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

سرهنگ ذوالعلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)کرمان در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) در خصوص نقش مهم بسیج در تامین امنیت گفت: بسیج ضمن مراقبت از نفوذ دشمنان وتعهدات که کشور را در مرز‌های تحدید می‌کند همیشه آماده بوده است که به دستگاه‌ها در جهت هدف گذاری، امیدبخشی ومکمل بودن آن‌ها برای انجام وظیفه کمک کند.

ذولعلی افزود: امنیت موضوعی است که تمامی نعمت‌ها را تحت شعاع خود قرار می‌دهد.

او بیان کرد: بسیج در این عرصه از همان روز‌های آغازین که تشکیل شده است، با تمام وجود وتوان با تدبیر حضرت امام (ره) ومقام معظم رهبری وفرماندهی متحدی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و به انجام وظیفه پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) کرمان گفت: گام تشکیل گردان‌های مختلف امنیتی امام علی (ع)، گردان‌های بیت المقدس در سه عرصه دفاعی، امدادی و امنیتی، گردان‌های الزهرا و عاشورا و گردان‌های واکنش سریع که هر کدام از این‌ها به تناوب و نیاز در جامعه به ایفای نقش می پردازند .

ذولعلی گفت:این آموزش‌ها به صورت متوالی در طول سال انجام می شود و این مهارت‌ها به منظور ایجاد امنیت هوشیاری مداوم مردم به کار می رود.

او بیان داشت:راه اندازی گشت‌های بسیج رضویون به منظور اثر بخشی خدمات رسانی و آسایش و آرامش محله‌ها از سال ۹۶ آغاز شده و هدف از راه اندازی آن‌ها تقویت پیوند‌های فکری ، عاطفی و افزایش رضایت مندی بر جامعه است که مردم مشارکت خوبی دارند.

انتهای پیام/ی

بسیج در این عرصه از همان روز‌های آغازین که تشکیل شده است

برچسب ها: سپاه ، اخبارفرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار