رئیس هیات شطرنج کهگیلویه وبویراحمد از شروع رقابت‌های شطرنج استعداد یابی دانش آموزان در یاسوج خبر داد.

آغاز رقابت‌های شطرنج استعداد یابی دانش آموزان در یاسوجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رئیس هیات شطرنج استان کهگیلویه وبویراحمد هدف از برگزاری این رقابت‌ها را، ارتقای سطح شطرنج استان در بین دانش آموزان و استعداد یابی رده‌های سنی در مدارس عنوان و از شرکت ۵۰ شطرنج باز در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در این رقابت‌ها خبر داد.
 
محرابی ادامه داد:این رقابت‌ها به روش سوئیسی و در هفت دور در محل خانه شطرنج استان برگزار  و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
 
او از حضور مربی و استاد بین المللی فیده عدنان ندیمی فر از استان فارس در استان و شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد:این مربی و استاد بین المللی در هفته ۲ جلسه در خانه شطرنج استان تمرینات شطرنج بازان را زیر نظر دارد.
 
محرابی از برگزاری رقابت‌های استعدداد یابی شطرنج در بخش دختران در روز چهارشنبه ۶ آذرماه خبر دادا و گفت: با تلاش مربیان و برگزاری دوره‌های آموزشی و استعداد یابی بتوانیم شطرنج استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.
 
در این رقابت‌ها در مقطع دبستان تیم‌های شاهد شهید علی پور به مقام نخست رسید و تیم‌های فجر دانش ۲ و خرازی به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
 
در مقطع متوسطه نیز تیم پیروزی اول شد و تیم‌های فجر و علوم معارف اسلامی در مکان‌های دوم و سوم جا گرفتند.
 
این رقابت‌ها زیر نظر هیات شطرنج استان برگزار شد.
 انتهای پیام/غ

استعداد یابی شطرنج در استان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.