رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: نمایشگاه کتاب این شهرستان با تخفیف ۵۰ درصدی آماده خدمات رسانی به عموم مردم است.

آغاز نمایشگاه کتاب ملایر با تخفیف ۵۰ درصدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام طالب ترکاشوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گفت: برگزاری این نمایشگاه به منظور اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است و با کتب مناسب و روزآمدی که در این نمایشگاه وجود دارد، امیدواریم با رغبت و علاقه بیشتر به کتاب، شاهد افزایش آمار تقاضای کتاب و تأثیر مناسب کتابخوانی در زندگی مردم باشیم.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد ۱۵۰۰ عنوان کتاب در قالب ۴۰ هزار جلد در موضوعات متنوعی از جمله دین و مذهب، ادبیات، علوم اجتماعی، کودک و نوجوان، هنر، تاریخ به معرض نمایش گذاشته شده است و خریداران می‌توانند منابع مورد نیازشان را با تخفیف ۵۰ درصدی تهیه کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ از این نمایشگاه که در خیابان شهید رجایی ـ تقاطع زرینی مجتمع تجاری کوروش دایر است، بازدید کنند.

انتهای پیا/ب

برگزاری نمایشگاه کتاب در ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار