همزمان با ۵ آذر، سالروز تأسیس بسیج مستضعفین اجتماع بزرگ بسیجیان استان گلستان با عنوان همایش اقتدار و شکوه مقاومت در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، پیش از ظهر امروز و با حضور هزاران نفر از بسیجیان استان گلستان اجتماع بزرگ و همایش اقتدار و شکوه مقاومت در ۴۰ سالگی بسیج برگزار شد.
 
حق شناس استاندارگلستان در این مراسم گفت : بسیج معجزه امام خمینی (ره) در نهادسازی انقلاب اسلامی بود و در استحکام و استمرار انقلاب نقشی بی بدیل دارد.

او افزود: بسیج تنها نهاد فراگیر انقلاب است و در تمام ارگان ها و نهاد ها حضور جدی دارد و بسیج همواره با کمترین هزینه بیشترین خروجی را برای انقلاب داشته است.

حق شناس ادامه داد : از حدود 200 هزار شهید دفاع مقدس بیش از 90 هزار شهید بسیجی هستند که نشان می دهد بخش قابل توجهی از هزینه های دفاع مقدس بر دوش این نهاد خدمت گذار بوده است و تمامی دلسوزان انقلاب باید آگاه باشند که بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری آن را ابلاغ نمودند انقلاب و ایران اسلامی با تکیه بر توان بسیج در تمامی عرصه ها در دهه های آتی تمدن ساز خواهد شد.
 
سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده سپاه گرگان هم در این مراسم گفت: با گذشت ۴۰ سال بسیج بر قله‌های افتخار ایستاده و به یک بلوغ فکری دست یافته است.
 
او گفت: در کارنامه بسیج جز کمک به مردم به ویژه محرومان، دفاع از ارزش‌های اسلامی و کیان ملت ایران، دفاع از حرم اهل بیت (ع) دیده نمی‌شود.
 
فرمانده سپاه گرگان تاکید کرد: این اجتماع بزرگ تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و لبیک به فرامین مقام معظم رهبری است.
 
او با بیان اینکه بسیج دست قدرت الهی است، ادامه داد: بسیج در امتداد عاشورا و سد محکمی در برابر نفوذ بیگانگان است.
 
فخرالدین ادامه داد : بسیج دارای بصیرت سیاسی است، اما سیاست‌زده نیست. بسیجیان مجاهدند، اما بی‌انضباط نیستند.
 
بسیجیان مدافع مظلومان و استکبارستیز هستند و با تأسی به فرهنگ مهدویت، خود را سرباز امام جامعه می‌دانند.
 
انتهای پیام / ن
 

برگزای  اجتماع بزرگ بسیجیان در گلستان

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.