سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد گفت: اعتباری بالغ بر بیش از ۶ میلیارد تومان به منظور حل مشکلات آبرسانی به روستا‌های نظرآباد تصویب شد.

جواد صادقلو، سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به تلاش حداکثری و مشارکت جمعی به منظور حل مشکلات آبرسانی به روستا‌های شهرستان نظرآباد در دوبخش تنکمان و مرکزی گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در مجموع بیش از ۶ میلیارد تومان جهت حل مشکلات آبرسانی به روستا‌های شهرستان نظرآباد تصویب شده که ۲ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و بیش از ۴ میلیارد از آن نیز از تملک دارایی شهرستان نظرآباد به این مهم اختصاص داده شده است.

او در ادامه افزود: اصلاح و بازسازی شبکه آبرسانی روستا‌های نوکند، فیروزآباد، احمد آباد، صالحیه، دنگیزک، خسرو آباد، کله بهرام، قاسم آباد کوچک، حاجی بیگ و بختیار و همچنین تامین آب آشامیدنی روستا‌های کاظم آباد، قاسم آباد کوچک، محمد آباد، شیخ حسن، صفرخواجه و احمدآباد به طرق مختلف از جمله احداث شبکه برق، حفر چاه، احداث خط انتقال و ... ازجمله مهم‌ترین عواملی است که طبق برنامه ریزی انجام شده در سال جاری بطور کامل محقق خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان نظرآباد گفت: از دیگر موضوعات حائز اهمیت در آبرسانی به روستا و شهر‌ها که می‌بایست همواره مدنظر قرار گیرد، کیفیت آب شرب است که در همین راستا دستور اکید به کلیه روسای ادارات مربوطه داده شده تا اهتمام لازم در این مهم را مدنظر داشته باشند.

صادقلو در پایان با اشاره بر لزوم در نظر گرفتن اهمیت آبرسانی به مردم و خدمت مطلوب در این راستا افزود: باتوجه به این که از وظایف اصلی هر خادمی که مسئولیتی را پذیرفته تامین نیاز‌های اساسی و اصلی مردم است، کلیه مسئولین مربوطه در نظرآباد نیز باید بر اهمیت آبرسانی به مردم شریف روستا و شهر‌ها واقف بوده و با مشارکتی جمعی و بهره از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری و حل مشکلات موجود تلاش کنند.

انتهای پیام/د.خ

آبرسانی، از نیازهای اصیل شهروندان نظرآباد

برچسب ها: آبرسانی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.