فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مردم در روز‌های گذشته با شرکت در راهپیمایی پاسخ محکمی به دسیسه‌های دشمنان دادند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی سه شنبه شب در مراسم تجلیل از خانواده‌های مرزبانان استان بوشهر بیان کرد: شاهد بودیم در روز‌های گذشته آشوبی کشور را فرا گرفت؛ این اقدمات از پیش طراحی شده بود و آن را پیش بینی می‌کردیم.

او افزود: دشمن در این اعتراضات همه عوامل داخلی و خارجی و امکانات خود را بسیح کرده بود که به خواسته‌های خود برسد، اما در رسیدن به این هدف شوم ناکام ماند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ادامه داد: اغتشات اخیر یک آورده مهم برای نظامی جمهوری اسلامی داشت، اینکه مردم منسجم‌تر و محکم‌تر به خیابان‌ها آمدند و دشمن را نه تنها ناکام گذاشتند بلکه همبستگی خود را نیز بیشتر نشان دادند.

رضایی گفت: چهل سال است که دشمن تلاش می‌کند به این نظام ضربه وارد کند، اما در همه آشوب‌های خود شکست خورده است.

او بیان کرد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده که به آسانی از بین برود، خون‌های فراوانی برای سربلندی آن ریخته شده و اکنون این درخت تنومند، با عزت تمام به پیش می‌رود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی همچنین با اشاره به رشادت‌های این نیرو در حفاظت از مرز‌های کشور، گفت: اگر امروز مرزبانان کشور برای دفاع از مرز‌های این آب و خاک سینه سپر می‌کنند ناشی از روحیه انقلابی آنان است.

رضایی افزود: همه نیرو‌های مرزبانی با آمادگی کامل از مرز‌های کشور مراقبت می‌کنند و کشور‌های بیگانه را در توطئه‌هایی که ایجاد می‌کنند ناکام می‌گذارند.

او بیان کرد: بسیاری از خرابکاری‌های دشمنان در مرز‌ها خنثی می‌شود، اما به دلایلی آن‌ها را رسانه‌ای نمی‌کنیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی همراهی خانواده و تقویت روحیه برای حضور بهتر مرزبانان را در عرصه حراست از مرزها ضروری دانست و گفت: اگر همراهی خانواده‌ها نباشد ممکن است افسری که همه آمادگی‌های جسمانی را داشته باشد، نتواند صحیح انجام وظیفه کند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای مرزبانی نیروی انتظامی استان بوشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

آشوب‌های اخیر از پیش طراحی شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
APC
۰۳:۴۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
راهپیمایی کنیم هم برای بازپس گیریه انقلاب از نااهلان، هم برای بازپس گیریه اینترنت بین‌المللی که حقمونه.