به مناسبت هفته بسیج طرح‌های خدماتی و رفاهی در استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با هفته بسیج چند طرح خدماتی و رفاهی در شهرستان‌های کمیجان و فراهان از توابع استان مرکزی به بهره برداری رسید.

افتتاح چند طرح‌های خدماتی رفاهی بسیج در  استان مرکزی

با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و مدیران استانی و شهرستانی طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستای فرک با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال و همچنین و یک واحد مسکن محرومین در روستای خسروبیگ از جمله این طرح‌ها بود که با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد و اب و فاضلاب روستایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور فرمانده سپاه روح الله استان نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی‌های بانوان بسیجی و کار افرین افتتاح شد و از ۴ آذر تا ۹ اذر اماده بازدید علاقمندان است.

در فراهان هم خانه عالم روستای تبرته بازیر بنای ۱۰۰ مترمربع با حضور مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و فرماندار شهرستان فراهان به بهره برداری رسید.

این طرح از سوی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فراهان و با همکاری مردم روستای تبرته و کمیته امداد امام خمینی (ره) فراهان احداث شده است.

خانه عالم روستای تبرته هم به عنوان یکی از ۴۰ هزار طرح محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در سطح کشور افتتاح شد.

زمین این مکان را خیرین اهدا کرده اند و اهالی این روستا که در همه مناسبت‌ها مذهبی و در اعیاد و سوگواری ائمه اطهار برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند سالیان متمادی این روستا به دلیل نداشتن خانه عالم از موهبت روحانی در روستا محروم بودند.

سالن ورزشی شهر خنجین هم به متراژ ۴۵۰ متر مربع با ۳۵۰ متر سالن ورزشی و ۷۰ متر فضای اداری برای استفاده ورزشکاران این شهر با حضور سرهنگ گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح اله استان مرکزی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ج

به مناسبت هفته بسیج طرح‌های خدماتی و رفاهی در کمیجان و فراهان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار