به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا مرادی عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در کارگاه آموزشی کیفیت که در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال و معماری سازمانی (ستاپ) و با حضور حسین غضنفری معاون فنی و بازرگانی و سایر مدیران این حوزه برگزار شد، به تشریح سیاستها و برنامههای جدید شرکت پرداخت.
او با اشاره به اینکه شبکه پستی با اجرای پروژههای استاندارد سازی به ویژه ایزو آشناست، افزود: با بهرهگیری از تجربههای موفق طرحهای قبلی، به دنبال اجرای پروژه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ هستیم.
مرادی در ادامه به تشریح اصول هشتگانه رهبری به منظور بهبود عملکرد سازمان پرداخت و گفت: این هشت اصل شامل تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت کارکنان، فرایندگرایی، رویکرد سیستمی در مدیریت، بهبود مستمر، رویکرد واقع بینانه در تصمیمگیری و رابطه سودبخش متقابل با تأمینکنندهها است.
در ادامه سایر مدیران حوزه فنی و بازرگانی به بیان دیدگاهها و انتظارات مشتریان از شبکه پستی و ضرورت ارتقا کیفیت خدمات پرداختند.
کارگاه آموزشی استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) در معاونت فنی و بازرگانی در حال برگزاری است.
انتهای پیام/